فضاسازی هردمبیل / محمد افلاک

«طراحی کانسپت بازی «هردمبیل» به سفارش استودیو دیدما انجام شد. رویکرد فضاسازی این بازی همانطور که از نامش مشخص است، طراحی فضایی ایرانی بود با تمام تناقض‌ها، تفاوت‌ها و سلیقه‌هایی که شاید تا قبل از این دیده نمی‌شد.

از این رو در ابتدا تحقیق مفصلی در مورد موضوع هر مرحله بازی انجام دادم سپس با تمرکز بر روی هر دوره تاریخی از ایران و نوع نگاه مردمان آن ادوار بر پیرامون خود و ترکیب آن با عنصر تضاد و تناقض که رویکرد اصلی بازی است، نتیجه به دست آمده تلفیق آن نگاه با احوالات حال حاضر و شکل گیری مراحل بازی شد. (به طور مثال قرار دادن تیوپ بادی دونات در استخر قجری و یا درست کردن نذری درون سفینه فضایی) در نهایت بعد از زدن اتودهای اولیه، طرح نهایی را به صورت دیجیتال اجرا کردم.»

محمد افلاک، متولد 1365 قزوین،  ساکن کرج و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی انیمیشن است.

 

 


 

 

 

روزرنگ ترکیبی از پروژه های الهام بخش برای هنرمندان، طراحان گرافیک، تصویرگران و کارتونیست‌ها را ارائه می دهد.

ما بهترین پروژه های خلاقانه را برای مخاطبان خود به ارمغان می آوریم و بینشی ارائه می دهیم که آنها را قادر می سازد از آخرین رویدادها و تحولات در طراحی جهانی مطلع شوند و بهترین آثار خود را خلق کنند.

ما یک تیم از نویسندگان و طراحان حرفه ای هستیم که روزانه با هنرمندانی خلاق از سراسر ایران کار می کنیم و به دنبال نوآورانه ترین پروژه ها با تأکید برابر بر استودیوهای تأثیرگذار و استعدادهای کشف نشده هستیم.

 

مطالب مشابه
«آلفابت» بهترین انیمیشن جشنواره «الفیس» شد